FAQ - Oftest stillede spørgsmål om Vettigo

Selvom vi heldigvis sjældent har ventetid på telefonen, foretrækker nogle at researche til bunds i ro og mag. Til dig har vi lavet denne FAQ. Baseret på de oftest stillede spørgsmål til og om Vettigo, er denne FAQ lavet for at gøre dig klogere. Måske har du spørgsmål, du ikke har fundet svar på andre steder på sitet? De svar finder du her i Vettigos FAQ.

Hvordan kommer man i gang med Vettigo?

Det er faktisk en ganske simpel proces at komme i gang med Vettigo. Er du interesseret i Vettigo, skal du bare ringe til os. Så tager vi en snak om jeres behov i klinikken og fastsætter sammen en dato for, hvornår vi går i gang med implementering - og vi lægger en udførlig plan fra ende til anden. Læs mere om implementering af Vettigo her

Hvordan får man en demoadgang?

Hvis du overvejer, om Vettigo er den rette løsning for din klinik, er det en god idé at prøve systemet af med en demoadgang. Det er ganske nemt at oprette sig som prøvebruger og få en demoadgang. Du skal bare udfylde formularen med kontakt- og klinikinfo. Så får du tilsendt en midlertidig adgangskode, der giver dig adgang i 14 dage. Prøv demoversionen lige her.

Hvor mange enheder kan jeg være logget på?

Helt principielt kan du logge på din Vettigo-bruger på så mange enheder, du har lyst til. Der er ingen begrænsninger for, hvor mange enheder en bruger kan være logget på. Og det er helt bevidst. Sådan sørger vi for at gøre Vettigo så fleksibelt som overhovedet muligt - uanset om du arbejder hjemmefra, er i klinikken eller udekørende på patientbesøg. Se flere fordele ved Vettigo lige her

Hvor mange brugere kan man have i en klinik?

Der er ingen begrænsning for, hvor mange brugere en klinik kan have i Vettigo. Vettigo kan bruges af alt fra enkeltmandspraksisser til store dyrehospitaler med stor varians i medarbejderstaben. Derfor er der ingen begrænsning af antallet af brugere. Antallet af brugere har en indflydelse på prisen på Vettigo. Læs mere om vores gennemsigtige prisstruktur lige her.

Hvilke integrationer kan jeg få?

Vi udvikler hele tiden på Vettigo og de mange features og integrationer. Det gør vi, fordi vi lytter til vores kunders behov og ønsker for systemets rammer. For fortsat at være Danmarks foretrukne styringssystem for veterinærpraksisser udvider vi listen af mulige integrationer. Læs mere om vores mange integrationsmuligheder lige her.

Koster det noget at sende e-mails og SMS'er i Vettigo?

Udsendelse af e-mails gennem Vettigo er inkluderet i prisen, og udsendelse af SMS'er er en funktion, man som klinik vælger eller fravælger som tilkøb til Vettigo-abonnementet. Alle funktioner og features, du får, kan du læse mere om lige her.

Hvordan virker supporten hos Vettigo?

Ganske godt, hvis vi selv skal sige det. Vores statistik viser, at 97% af alle supportopkald besvares inden for 20 sekunder. Med andre ord, er vi altid til at komme i kontakt med på supporten. Det gælder både på tlf. 6224 1734 og på mail info@vettigo.dk

Vi har åbent mandag-torsdag mellem 8.30 og 16.00 og fredag mellem 8:30 og 15:30, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig, guide dig eller introducere dig for Vettigo.