Det siger vores kunder om Vettigo

I en travl hverdag på klinikken kan det være svært at finde tid til at fordybe sig i succeshistorier og cases for at høre mere om Vettigo i praksis. Derfor har vi på denne side gjort det nemt for dig. Vi har håndplukket udtalelser fra nogle af vores kunder, som sætter ord på Vettigo i deres hverdag.
"Som nystartet énmandspraksis valgte jeg at bruge Vettigo, fordi prisen er overkommelig, og det giver mig et nemt overblik over kunder og journaler."
Jesper Rosenmeier, Hestetandklinikken
"Det er professionelt og nytænkende. Vettigo er langt fremme i forhold til de systemer, vi havde tidligere. Nye medarbejdere lærer systemet på et kvarter, og så har man da udviklet et system, der virker. Det er nemt, overskueligt og logisk. Samtidig kan du ikke gøre noget forkert."
Lisbeth Guss, administrativ leder, Dyrlæge Niels Guss
"Det er en kæmpe fordel, at man kan logge på med sin telefon eller iPad hjemmefra, eller hvor man nu end er. Hvis jeg har en kollega, der for eksempel ikke kan kreditere, kan hun ringe, og så kan jeg gøre det hjemmefra. For dyrlægernes vedkommende kan de eksempelvis sidde derhjemme om aftenen, hvor der er mere ro på, og føre journaler, hvis der ikke lige har været tid til det i løbet af dagen. Det er også bekvemt, at man kan gå ind og se, hvilke opgaver og hvor travlt, der er i morgen. Alle har hver deres kode, så man kan arbejde i systemet uden at genere andre"
Charlotte Simonsen, Byens Dyreklinik i Taastrup
"Supporten er fantastisk og altid til at få fat i. Altid lydhør og tager forslag til ændringer alvorligt Systemet er nemt og brugervenligt"
Line Bøttern Nielsen, Skejby Dyreklinik

"Vettigo er en stor hjælp i mit daglige arbejde. Uanset om det er på klinikken eller ude hos klienten kan jeg føre journal, fakturere og afregne med det samme. På den måde sparer jeg tid på kontoret og får skrevet journalerne fra marken, mens de stadig er i frisk erindring.

Jeg har fået et professionelt værktøj til en pris der gør det muligt for mig som selvstændig dyrlæge at udnytte software i min praksis."

Karina Larsen, Karina Larsens Dyrlægepraksis ApS
"Vi har skiftet til Vettigo i januar 2021. Skiftet var let og uden de store problemer. Og de små problemer der var, blev løst hurtigt og effektivt. I dag er vi rigtig glade for skiftet, og Vettigo fungerer super fint for os. Programmet har de funktioner vi skal bruge, men er simpelt og intuitivt at bruge. Er der spørgsmål, så ringer vi bare til supporten, som er helt i særklasse. Og så er det rigtig praktisk, at vi kan tilgå Vettigo fra alle platforme uanset om det er på PC, tablet eller telefon."
René Hovgaard Sørensen, Dyrlæge og ejer af Morsø Dyreklinik
"Uanset om jeg sidder derhjemme, i konsultationen eller i operationsstuen har jeg altid adgang til systemet på min iPad, telefon eller computer. Det er også rart, at der ikke er begrænsning på antal brugere. I andre systemer har man for eksempel kun adgang på tre enheder ad gangen,"
Bonnie Horne, Dyrlæge og ejer af Vrønding Dyreklinik

"Det har været nemt at skifte til Vettigo. Der har været god, venlig og imødekommende support. Det er meget nemt at bruge. Der er mange gode features. Fx tandkort, farver på div aftaler så man nemt kan danne sig et overblik over dagens aftaler. Vi er meget meget glade for at have skiftet til Vettigo."

Benedicte Sørensen, Administrativ medarbejder, Bryggens Dyreklinik