Du starter med at kontakte os!
Der er ikke to klinikker, der er helt ens. Derfor er opstarten i Vettigo altid individuel.
Der er jo stor forskel på, om man er en nystartet klinik, der skal have sit første IT-system, eller om man er en etableret klinik, der skal skifte system og have data flyttet med.
Lad os sammen finde ud, hvad der er den bedste vej for netop din klinik.
Uanset om I er godt etablerede eller nystartede, skræddersyr vi implementeringen af Vettigo, så det passer jer og jeres hverdag bedst muligt. Vi ved, at det kan virke uoverskueligt at skifte system, men vi har hjulpet mere end halvdelen af dyreklinikkerne i Danmark sikkert gennem processen og vil også gerne hjælpe jer.
Det betyder, at opstartsprocessen planlægges efter jeres behov. I kan være meget selvkørende, eller I kan få en fast kontakt hos os, som hjælper jer hele vejen og først slipper taget, når vi har set, at I er godt kørende.
For nystartede dyreklinikker er det en relativt kort proces at komme i gang med Vettigo, da der ikke er eksisterende data, der skal overflyttes til det nye system. Vi gør klinikken klar til dig, og derefter skal du indrette dig i den, f.eks. oprette priser, definere farver til kalenderaftaler, hvilke remindere du vil sende, osv.
Vi har set klinikker få Vettigo om fredagen og være klar til de første kunder mandag morgen.
For etablerede dyreklinikker er processen som oftest lidt længere, fordi der som regel skal overføres data fra det nuværende IT-system. Før data overføres skal man have lavet sin klinikopsætning og det indebærer som regel også, at man med fordel kan rydde op i f.eks. priser og reminder-struktur.
Det hele foregår i tæt samarbejde med os.
Du starter med at kigge i kalenderen og finde ud af, hvornår det vil være ideelt for jer at starte med Vettigo. Husk at tage højde for, at nogen skal have tid til at lave klinikopsætningen, før I starter.
Det er som regel en fordel at have en fast person på klinikken, som er kontaktperson og har overblikket. Det betyder ikke, at vedkommende skal lave det hele selv. Men det letter både processen og kommunikationen undervejs. Vi plejer vejledende at sige, at det kræver en uges arbejde, så er Vettigo sat op og klar til brug, når man er en større klinik. De fleste spreder arbejdet ud over en måneds tid, fordi det er lettere, når man deler opgaven i mindre bidder og også samtidig skal passe en klinik. Vi hjælper selvfølgelig gerne med at skære opgaven ud i mindre stykker.
Undervisning i daglig brug hører naturligvis også med. Den kan man enten få online eller ved, at vi sender en medarbejder ud til jer. Vi gør det, som det passer jer bedst.